Moddervette campagne voor je oren

Ik als danceliefhebber heb vaak een doosje met oorpluggen in mijn zak. Gewoon omdat ik heel zuinig op mijn oren ben. Ik schreef hier al eens eerder over, en gelukkig is het imago gestaag aan het veranderen. Maar er wordt nog steeds door een hoop mensen gedacht dat je zonder doppen gemakkelijk uit kan gaan. Daarom heeft het Centrum Media en Gezondheid een supervette campagne opgezet die meewerkt aan het positieve imago van de doppen. Leuke filmpjes en een heuse soap moet iedereen aan de doppen helpen.

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:”";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

"Hoewel praktisch iedereen weet dat gehoorschade
blijvend is, denkt 68,9% dat de piep of suis in hun oren na een avond stappen
vanzelf over gaat. Gevolg: 450.000 uitgaande jongeren tussen de 16 en 30 jaar
kampen inmiddels met blijvende gehoorschade."

Een schrikwekkend bericht in het persbericht dat onder mijn ogen kwam, maar niet geheel onverwacht. Als ik zie op hoeveel feesten men gehoor onveilig staan, schrik ik me weer dood. Daarnaast zijn een hoop mensen die het geluid verpesten door "gele doppen" in hun oren te pluggen. De duurdere filterdoppen die ook door artiesten worden gedragen zijn wat mij betreft het antwoord op gehoorschade.

Tegenwoordig draagt al 11% oordoppen tijdens het uitgaan, maar dat moeten er natuurlijk veel meer worden. Vandaar dat bovengenoemde stichting een campagne heeft opgezet. Op de website kan je vette filmpjes o.a. Michel de Hey vinden. Verder kan je op de andere onderstaande site de soap "Sound" vinden. Hier draait uiteraard ook alles om de oren. Check die shit en koop oordoppen, doe het voor later! 

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:”";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Voor meer informatie over de campagne en voor
de gehoorschadecheck, surf naar:

www.gooutplugin.nl

 

Voor de afleveringen van de internetsoap
SOUND, surf naar:

www.sound-soap.nl

 

 

Lees ook:Secret Cinema Invites vanuit de Utrechtse Poema (Win!)
Lees ook:ADE week: Click
Lees ook:Above & Beyond komt naar Nederland
Lees ook:Odeon’s Countdown: De bezoeker betaalt, dus de bezoeker bepaalt! (WIN!)
Lees ook:Girls Love DJ’s aanstaande zaterdag met mijn held

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>